måndag 15 mars 2010

Fototriss: Fullt

Fullt. Mitt liv är väldigt fullt av mycket för tillfället. Mest fullt av barn... Vi har ju som sagt en ny familjemedlem som nu är 2 månader. Det äldre syskonet har just börjat vara lite svartis så nu är mitt liv fullt av att parera fula smånyp och även av att hantera en MYCKET trotsig storebror. Mitt sinne är fullt av tankar hur jag ska lösa diverse konflikter och trots. Det här är däremot svårt att få på kort, så min fototriss handlar däremot om något annat det är fullt av nämligen snö. Snö i massor. Gissa om sambon har tröttnat på att skotta.




10 kommentarer:

  1. ja fullt med snö har det verkligen varit och är än :-) våren segar sej fram..

    inte kul när större syskon blir avundsjuka, jag klarade mej från det med mina två :)

    ha en skön dag

    SvaraRadera
  2. Ja det var verkligen fullt av snö på dina fotografier. Jag älskar snö men jag kan förstå att din man inte är lika förtjust i den.

    Ha det gott :)

    SvaraRadera
  3. Här var det alldeles för mycket snö. ;-) Usch. Jag är glad att solen äntligen börjat smälta snön :-) Fast just snö undviker jag i egna trissen som du märkte. Tack för att du tittade in hos mig. ;-) Ditt första foto ser ut som vädergudarna valt att skulptera snön. Mäktigt! Ditt andra foto visar spår från vad din man har skottat bort, tycker jag det ser ut som. Tredje fotot är mer en drömbild, så som vi alla vill se vintern. Vacker och ger naturen den där snöinramningen som man ibland ser på julkort. Väljer första fotot i din snöiga triss. Men oj vad nöjd jag är nu med vintern och snön. Vill ha vår! Hoppas det inte är för kallt, så det är jobbigt ta promenader med din lille. Undrar hur länge ni (ja även vi) får dras med vintern?

    SvaraRadera
  4. Ja, fullt med snö har det varit denna vinter. Gillar din första bild. Vilket härligt perspektiv. Sista bilden är så vacker. Ser att det inte ligger någon is på vattnet.

    SvaraRadera
  5. De här snöfyllda bilderna skulle kunna passa in på tisdagstemat tråkigt också idag...

    Bort bort bort med snön nu!

    SvaraRadera
  6. Jadu... de var rejält med snö!
    Visst kan snö vara vackert i bland, men nu är jag så less på den å det är ju tur att solen värmer och man hör takdroppet.....
    Den första bilden e läcker....

    SvaraRadera
  7. Fullt var det här! Härliga bilder, fin triss :-)

    Kram från Pennelina

    SvaraRadera
  8. Vilka otroligt fina vinterbilder....den sista var då verkligen full av vår.... ;)

    SvaraRadera
  9. Vilka fina bilder! Jag hade ju tänkt att hälsa på förra veckan men jag hann inte. Blev ruskigt förkyld som hänger kvar, har fått vara hemma från jobbet hela veckan. Nu råkade dessutom J åka på den förhatliga magsjukan som härjar i byn. Hoppas vi övriga klarar oss...

    SvaraRadera
  10. Vilka härlig snöbilder, men förstår att sambon är less :). Så fint att bäcken ändå är öppen.

    SvaraRadera