måndag 28 september 2009

Fototriss: utblommat

Det här är mitt första uppdrag för fototriss (och även nybörjare på bloggandet). Det ska bli spännande att se vilka olika teman som blir akutella. Veckans tema tycker jag är extra roligt eftersom blommor/växter ligger mig varmt om hjärtat. Tyvärr börjar mycket bli frostskadat och jättetrist här i min trädgård, så det här är mitt bidrag denna gång.




En av mina favoritblommor. Den har en gång i livet varit en ståtlig Rosenskära.





Tomaterna har blommat över för längesedan. Nu är det däremot skördetid.





En "röd" ros...



Fler överblommade sidor hittar ni här: http://fototriss.blogspot.com/

5 kommentarer:

  1. Tack för att du kikade in hos mig!! :)

    Fina bilder alla tre!!

    Hälsn. Ingela

    http://trebarnslandet.se/

    SvaraRadera
  2. Jättefina foton, rosenskäran är härlig, en tacksam blomma att ha i trädgården.

    SvaraRadera
  3. Härliga och jättefina foton! Tyvärr går det mot höst,men den har vackra färger.Och du har hittat fina och roliga motiv! Flätan

    SvaraRadera
  4. Jättefina bilder alla tre, men tomaterna blir min favorit.

    SvaraRadera
  5. Välkommen till bloggvärlden. Tack för dina vänliga ord. Jag gör en länk till din blogg, om du vill får du göra detsamma.

    Ha en fin höst
    Barbro

    SvaraRadera