tisdag 12 januari 2010

Macro Lovers no 5 - Detalj/Detail

Nu har jag hittat ytterligare en anledning till att experimentera med min nya kamera, nämligen macro lovers. Det är så roligt att försöka hitta motiv som kan passa. Den här veckan är det detaljer som är aktuellt tema. Jag har fotograferat några små frostkristaller på vårt altanfönster. Tyvärr gick det inte att enbart fota en eftersom de satt så tätt, men en detalj är det väl ändå?


Fler bidrag till macro lovers hittar ni här: http://macros.blogg.se/

11 kommentarer:

  1. Det blev riktigt vackert och häftigt:)
    vilken kamera har du köpt? nyfiken som jag är ;)

    SvaraRadera
  2. Hej :) designen på min blogg är fråm en sida där de gör gratis design om du klicker längst upp till högre i min blogg..där det står ett namn å kommer du till hennes sida .. hon gör otroliga vackra gratis design till blogspott :)

    SvaraRadera
  3. Jag sa fel ..det var till vänster ..INTE till högra :)

    SvaraRadera
  4. Javisst är det en detalj. Mycket vacker sådan dessutom.

    SvaraRadera
  5. Mycket vackra frostkristaller, jättefin sida dessutom...

    SvaraRadera
  6. Fantastiskt vackra frostblommor.

    SvaraRadera
  7. Jättevacker bild av iskristaller!

    SvaraRadera
  8. Ursnygga stjärnor. Tack för din kommentar, men nej, fotot är taget på Nydalasjön. Har inte varit på Kulla än, men nu har brorsonen plogat en parkeringsplats så det blir lättare. Skickar en Alla hjärtans hälsning till dig och familjen. Tror du inte det blir något hjärtligt på morgondagens Fototriss?

    SvaraRadera