måndag 2 november 2009

Veckans fototriss: fruktigt

Nu är det fruktiga bilder som ska fotograferas. Har förkylning i kroppen (kan vara symptom från vaccinationen jag tog) och har väl inte så mycket fantasi i mitt snuviga huvud. Det här är i alla fall resultatet:
En av min mammas tidigare målningar, apelsiner i glasskål. Jättefin tycker jag även om min mor inte lät helt nöjd med sin målning...
Apelsiner och ett äpple på rosiga fatet.

En av sonens favoritfrukter är just mandariner. Den ser faktiskt ganska god ut.
Fler fototrissar finns här: http://www.fototriss.blogspot.com/

2 kommentarer:

  1. Min favorit blev bilden på din mammas tavla. Jag tycker den är väldigt fin.

    SvaraRadera
  2. Men tänk, jag såg inte att det var en tavla förrän jag läste - trodde att den var riktig!

    SvaraRadera