tisdag 20 oktober 2009

Som katt och hund!

Några bilder till alla katt och hundälskare som finns där ute...


Alla sätt är bra utom de dåliga


Hej! Vill ni bli mina nya vänner?

Peace


Hallåååååååå!


Man kan inte förklara riktig kärlek, den bara finns där


Katt? Vilken katt, jag ser ingen!


Par-ty, par-ty, par-ty!


Harlem Globetrotters, här kommer jag!


Ahhh, den fina, avslappnande doften av fötter!


Dags att lära barnen sova i egen säng


Jag lovar att det var en Doberman som bröt sig in och gjorde detta!


Agghhh, ring 112, ett tvåbent troll vill sno min nos!
Med detta önskar jag er en bra dag.

2 kommentarer:

  1. Vilka fantastiska gladbilder. Sitter här och ler. :-)

    SvaraRadera
  2. Ljuvliga bilder, många skratt. Fast jag har egna katter är det ack så svårt att få till så bra bilder. Snyggt fångat.

    SvaraRadera